PRIJEM PORUDŽBINE
Prilikom naručivanja proizvoda na BOJANA JOKIC PR TRGOVINA PUTEM INTERNETA SARENICA KUCNI DEKOR internet prodavnici, poslaćemo Vam automatsko obaveštenje o prijemu porudžbine na vašu e-adresu. Molimo Vas da nas obavestite u roku od jednog sata od trenutka poručivanja, ukoliko primetite da detalji narudžbine nisu ispravni ili želite da izmenite nešto na originalnoj porudžbini.
POTVRDA NARUDŽBINE
Nakon što obradimo Vašu porudžbinu, naše kolege iz korisničke podrške će Vas pozvati telefonom radi POTVRDE porudžbine i provere ispravnosti unetih informacija, kako bi Vaša porudžbina stigla u pravo vreme na pravo mesto.
ISPORUKA SLEDEĆI DAN
- Ukoliko ste naručili proizvod radnim danom do 13 časova, proizvod će biti upakovan i poslat istog dana, a Vaša narudžbina će biti u većini slučajeva isporučena već sledećeg dana u period od 08-17 časova kurirskom službom.
- Ukoliko ste proizvode poručili radnim danom nakon 13 časova, vikendom ili državnim praznikom Republike Srbije narudžbina će biti obrađena i poslata sledećeg radnog dana, a dostavu u većini slučajeva možete očekivati već sledećeg dana u period od 08-17 časova kurirskom službom. Napomena: Narudžbine poručene petkom do 13 časova se dostavljaju tokom subote. Najduže čekanje proizvoda je kada poručite petkom posle 13 časova, te narudžbine, možemo poslati tek u ponedeljak, a očekivano vreme isporuke je utorak u period od 08-17 časova.
- Ukoliko nešto od naručene robe nemamo na stanju,bićete obavešteni o vremenu potrebnom za izradu istog.
PREUZIMANJE NARUDŽBINE
Molimo Vas da u planiranom periodu isporuke obezbedite da na adresi dostave bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira vizuelno pregledate svoj paket kako slučajno ne bi postojala neka neželjena oštećenja. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
- Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen (pocepani delovi i ugnječenje), paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju potrebno je da nas odmah obavestite telefonom na broj 0652817606 ili da nam pošaljite poruku na e-adresu bojana.jokic84@gmail.com sa navedenim razlogom zbog kojeg ste odbili preuzimanje paketa, a ukoliko ste u prilici i fotografijom oštećenja i Vašim podacima (ime, prezime, broj telefona)
- Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 0652817606, ili da nam pošaljete poruku na e-adresu bojana.jokic84@gmail.com i opišete na kakav problem ste naišli, a ukoliko ste u prilici i fotografijom oštećenja i Vašim podacima (ime, prezime, broj telefona).
- Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (preuzmite). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (preuzmite) treba da pošaljete na adresu BOJANA JOKIC PR TRGOVINA PUTEM INTERNETA SARENICA KUCNI DEKOR 36221 ŽIČA 174 KRALJEVO
- Nakon prijema informacija o daljem postupku ćemo Vas obavestiti u najkraćem mogućem roku. Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24h od trenutka prijema. Molimo Vas da nas obavestite u navedenom roku, jer u suprotnom, nećemo biti u prilici da branimo Vaše interese i nećemo biti u prilici da obradimo i prihvatimo Vašu reklamaciju.
Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i ugovorili ponovno slanje.
DOSTAVA NA TERITORIJI SRBIJE
ISPORUKA NA POSEBAN DATUM
Bilo da želite da iznenadite Vaše voljene osobe na poseban datum, a niste u prilici da im lično uručite poklon ili Vam odgovara poseban datum dostave zbog ličnih obaveza, naše kolege iz korisničke podrške će se pobrinuti da Vaša porudžbina dođe kada god vi to želite. Vaše je samo da u napomenu porudžbine navedite željeni datum isporuke, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.